سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در اسباب کشی ,بعد از بسته بندی نوبت به کدام کار مهم میرسد؟

   دراتوبار,  معمولا وظیفه بسته بندی را خود افراد دوست دارند به عهده بگیرند. و با کمال میل مشکلات و سختی‌های پروسه اسباب کشی را به جون می‌خرند. اتوبار شریف نحوه بسته بندی اثاث کشی در این حالت به وسایلی که باید بسته بندی شود بستگی مستقیم دارد. برای بسته بندی وسایل شکستنی مثل لیوان، بشقاب و موارد مشابه که در اثر برخورد بهم در کارتن ممکن است، آسیب ببینند، باید لوازم و تجهیزات مخصوص اثاث کشی منزل تهیه شود.

 در آموزش بسته بندی اثاث کشی از نظر اتوبار شریف اصلی ترین اقدام بعد از مشخص شدن جنس وسیله، نحوه چیدمان و انتخاب کارتن مناسب و همین طور کاربرد وسایل محافظتی مثل پارچه های مناسب و پلاستیک حباب‌دار برای محافظت صحیح و اصولی از اثاث است.

نحوه بسته بندی وسایل برای اثاث کشی ادر صورت اجرای اصولی شما را از سردرگمی در آورده و به پروسه اسباب کشی نظم می‌بخشد. نحوه بسته بندی و تفکیک مواد شوینده، کتاب، لوازم شکستنی و. . .  همین طور لوازم بزرگ و اساسی در هنگام اثاث کشی منزل از اصول مهم در نحوه بسته بندی وسایل برای اسباب کشی به شمار می‌آید.

برنامه و اصول مشخصی را برای اسباب کشی ماشین لباسشویی و دیگر لوازم برقی آشپزخانه مثل حمل کردن  یخچال ساید و در کنار آن وسایل آسیب پذیر مثل جابجایی گیاهان در نظر بگیرید. بسته بندی وسایل قسمت‌های مختلف منزل علاوه بر سهولت امر جا به جایی اثاث و وسایل در نحوه چیدمان سریع آن‌ها نیز تاثیر گذار است. برای مشاهده اصول بسته بندی لوازم مهم پر کاربرد منزل در ادامه متن با ما همراه باشید.


اتوبار,  بهترین ابزار برای انجام بسته بندی اسباب کشی کاغذ‌های حباب دار و کارتن‌های محکم است. ته کارتن را با یک حوله نرم پوشانده و حال لیوان‌ها را بطور عمودی در کنار هم و بشقاب‌ها را روی همان با در نظر گرفتن یک پلاستیک حباب دار در بین شان در کارتن بچینید.

https://sharifbar.com/     

بعد از بسته بندی حتما لیست وسایل را روی کارتن قید کنید. سعی کنید به دلیل استفاده از جوهر چاپ در روزنامه ها برای بسته بندی وسایل آشپزخانه کمتر از آن ها استفاده کنید. برای جابجای وسایل منزل که هنری و خاص هستند، مثل آباژور، و . . .  یا وسایل دیگر در بسته بندی حتما دقت کنید، زیر این وسایل در کارتن حوله نرم یا پلاستیک حباب دار قرار داده و دور تا دور آن را نیز با لوازم محافظتی مثل ملافه و ... بپوشانید.